Donnerstag, 12. April 2012

Viva Mexico

 Ahoi

Wi geschter im eMail versproche wird hüt dr nöi Blog für eh Trog vom 19.04.2012 ufeglade :-)

Z'Trog-Menü vo nächster Wuche füehrt üs i mini zwöiti Heimat - Mexico


Apero:                  Guacamole mit Nachos
Vorspeise:             Feuriger Shrimp Cocktail
Hauptspeise:         Enchiladas mit Poulet und Gmües
Dessert:                Frische Ananas mit Limettensaft

Drink-Vorschlag: Dos Equis, Negro Modelo, Pacifico, Sol (oder wenns muess si haut Corona) mit Limette und dAnsch prepariert no es Michelada!!

Dr Doodle-Link für dAmäudig fingeter unger:

http://www.doodle.com/cneticrsetq3mvm7

I wünsche öich es guets Wucheänd und probiere di letschte 5 Stung no dürezstoh bevori ändlech uf Barcelona cha abtube :-)

cheers

ürsu

ps. Sorry Nicu, aber i ha glich dr Mexikaner müesse ufschalte... aber es git no einisch Südamerikanisch mit Ceviche und Empanadas... chasch ja de denn uftouche ;-)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen