Wi geschter im eMail versproche wird hüt dr nöi Blog für eh Trog vom 19.04.2012 ufeglade :-)
Z'Trog-Menü vo nächster Wuche füehrt üs i mini zwöiti Heimat - Mexico
Apero: Guacamole mit Nachos
Vorspeise: Feuriger Shrimp Cocktail
Hauptspeise: Enchiladas mit Poulet und Gmües
Dessert: Frische Ananas mit Limettensaft
Drink-Vorschlag: Dos Equis, Negro Modelo, Pacifico, Sol (oder wenns muess si haut Corona) mit Limette und dAnsch prepariert no es Michelada!!
Dr Doodle-Link für dAmäudig fingeter unger:
http://www.doodle.com/cneticrsetq3mvm7
I wünsche öich es guets Wucheänd und probiere di letschte 5 Stung no dürezstoh bevori ändlech uf Barcelona cha abtube :-)
cheers
ürsu
ps. Sorry Nicu, aber i ha glich dr Mexikaner müesse ufschalte... aber es git no einisch Südamerikanisch mit Ceviche und Empanadas... chasch ja de denn uftouche ;-)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen