Es nachtet ih u de muess me no Öppis mache vor de Festtäg. Vilech heiter no nid aus verplanet, de chömet doch no bi üs vrbii ;-)
29.11 - Arabian Night
- Filoröllchen
- 2 Winter-Mezze
- Machboos
- Dattelkuchen
Hiä amäude: https://fragab.de/2W1x5b5e
5.12 - Mezcla
- Toasty
- Roasted Cabbage
- Oyster-Mushroom Noodles
- Bananas&Chocolate
Hiä amäude: https://fragab.de/7NnwvFsg
Schöne, rägnerische Aabe ;-)

Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen