Hello All
Es wird langsam wermer und mir müesse ja aui scho glii ad Summerpouse dänkä.
Vilech heiter no nid aus verplanet und no Ziit im Juni u Juli Mau vrbii z‘cho. Vor au i de Ferie si.
Es het nume no für 2i Date glängt. U hiä wäre si:
28 Juni - Fruitastic
- Guacamole
- PapayaCeviche
- Jackfruit Rendang
- Erdbeer-Macaron
Amäude hiä: https://fragab.de/hXk5eqEh
06 Juli - Italia, basta!
- Stuffed Focaccia
- Tomatesalat
- Giant Tortelloni
- Tiramisu
Oder hiä: https://fragab.de/xWVB1ksm
Häbät eh schöne Nami u eh churzi Wuche.
See you soon, Ürsu
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen