Hello All
Di erste paar Trög und Mönet ir Heimat heimer iz scho hinger is bracht und es wird Ziit füre z'luege und di nächste paar z'mache. Das dir no nid ganz usbuechet sit, hani dänkt i starte Mau gnue früeh mit schribä. Hiä wäre dDate und dMenüs füre Fau das dr Mau weit ineluege. Solang's no schön und warm isch gits Mau wieder:
Italiano - 8. Septämber 2023
Apero: Gmües-Crostini
Vorspiis: Ma certo! Caponata!
Houptspiis: Lasagne
Dessert: Sorbetto di Pere
När isch vilech de einte oder angere hinlänglech bekannt, dasi mi gärn über di spanischi Sprach und Chuchi due usloh. Was natürlech nid ganz korräkt isch :-) Drum isch Mau Ziit für:Stop hating on the Spaniards - 29. Septämber 2023
Apero: Pimentos al Padron
Vorspiis: Tortilla Española
Houptspiis: Veggie-Paella
Dessert: Crema Catalan
U wemer scho bi de spanisch-sprächende Länder si, de kennt me ja mini grossi Zueneigig zu Latin-Amerika und drum müesster da wieder Mau düre:Entonces... - 14. Oktober 2023
Apero: Mini Tacos al BBQ
Vorspiis: Ceviche al Hongo
Houptspiis: Enchiladas
Dessert: Flan Cacero
Link: https://fragab.de/Vm2esXdg
Da immer öppe wieder eine muulet dases ging nume no vegi git hiä:
Finally... some meat... muahahaha - 27. Oktober 2023
Apero: Lachs-Brötli (... abr mit Rüebli)
Vorspiis: Carpaccio (... aber mit Rande)
Houptspiis: Some Meatballs
Dessert: Kougin Amman
Link: https://fragab.com/tSdfgkZg
De wäre mer iz scho im Novämber und somit fasch scho im Winter und iz wirds Ziit für chli vo inne z'werme. Drum gömer doch Mau i eis vo mine absolute Liäblingsländer und mache eine uf...
Dabbawallah - 10. Novämber 2023
Apero: Ladakhi Momos
Vorspiis: Bhel Puri
Houptspiis: Biryani the real way
Dessert: Zitrone-Pudding
Link: https://fragab.de/T7BZSTgg
Und zum Schluss isch natürlech o wieder Mau Ziit für öppis Heimat. I gloub, für dFleischfrässer isch d'Wild-Saison zwar scho fasch wieder fertig. Aber hiä gits je keh Wiud sondern Schwümm und drum simer:
Wüud uf Wild - 18. Novämber 2023
Apero: Chäs-Chüechli
Vorspiis:Nüssli-Salat mit Ei und Crouton
Houptspiis: Spätzli, Rotchruut, Shrooms, Öpfle und Röseli-Chöhli
Dessert: Vanille-Creme und Rotwii-Pfluume
Link: https://fragab.com/7CTnJ8Yn
So. I wünsche öich aune eh schöne Namitag und vilech bis glii Mau.
Ürsu
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen