Hello All
I hoffe, dir gniesset aui dr Summer. Faus dr im Ougust oder Septämber Mau weit ane Trog cho, si hiä dDate u dMenüs.
Am 21.8 gits fougendes:
Apero: Roasted Red Pepper Dip
Vorspiis: Linsesalat mit Wachtu-Eili
Houptgang: Dämpfti Sesam-Aubergine mit Zitroneriis
Dessert: Aprikose-Walnut Chueche
Amäude bitte hiä:
U am 11.9 probiereni das da hiä:
Apero: Burrata mit Pfirsiche, Chili u Zitrone
Vorspiis: Fiige-Salat
Houptgang: Quinoa mit indischem Ratatouille u grillte Cherry-Tomätli
Dessert: Tee-Parfait mit Rotwii-Zwätschgä
Amäude bitte hiä:
Häbät eh gueti Ziit, gniesset di warme Täg und dSunne. Bis bald Mau,
Cheers
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen