Sonntag, 2. September 2018

Herbstafang... oder so...

Hey There

Mir mache im Septämber o Trög. Nume bini leider nid so zu viu cho dä Monet - Themene het dAnsch iz gad usgläsä. Gägä Hetbst :-) Drum müesster nech (wieder Mau), drmit abfinde, dases de git, wases gut :-) very sorry. 

Schribet nech doch gliich ih, faus dr chöit. Es git sicher öppis guets. I gibe mer Müeh. 

DTrög finge am 8te u 14te Septämber statt. Hiä si di beide Doodles:

8.9 - Summerändi in Marokko

14.9 - Herbstafang mit Carribean Flavors

Häbät eh schöne Sundig u bis glii!










Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen