Hey There
Mir mache im Septämber o Trög. Nume bini leider nid so zu viu cho dä Monet - Themene het dAnsch iz gad usgläsä. Gägä Hetbst :-) Drum müesster nech (wieder Mau), drmit abfinde, dases de git, wases gut :-) very sorry.
Schribet nech doch gliich ih, faus dr chöit. Es git sicher öppis guets. I gibe mer Müeh.
DTrög finge am 8te u 14te Septämber statt. Hiä si di beide Doodles:
8.9 - Summerändi in Marokko
14.9 - Herbstafang mit Carribean Flavors
Häbät eh schöne Sundig u bis glii!
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen