Mittwoch, 1. November 2017

Novämbertrög

Freunde der Sonne

Es git am 11. & 17. Novämber Trög. Am 11. gits no eh letste Gärtli-Trog. S‘het no es paar nid erfrorni Sache. 

Am 17. gits öppis usem Reich der Mitte. 

Am 11.11. gits in Etwa: 
  • Pickled Tripplet
  • Chrütli-Suppe
  • Es fetti Pumpkin-Roll mit Salbei, Ricotta, Parmesan u Rohschinke
  • Eh Linzerturte


U am 17.11 gits Äuä: 
  • Steam-Buna
  • Louchzwiebel-Pfannkuchen mit Chinese-Eggplants
  • Lanzhou-Beefnoodles
  • Mango Puffs oder Custard Tart

Das wird aber de vilech no chli apasst. We will see. Mäudet nech doch gliich ah: https://doodle.com/poll/p6mr2enguaan6fp7

Hebet eh schöne Abe! 


ürsu



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen