O im Mai hani leider nume eis Datum gfunge. Vilech schaffe mers de im Juni wieder für zwe Trög. Aber uf au Fäu gits im Mai dr Maharadscha-Trog. Es git indisch. Und zwar folgendes:
12.05.17 - Maharadscha
Apero: Joghurt-Kebabs mit Basil Chutney
Vorspiis: Gourgette Carpaccio mit Kicherärbsä-Salsa
Houptspiis: Tandoori-Chicken mitemne Curry u säubergmachtem Garlic-Chili-Naan
Dessert: Schoggi-Samosas und Ananas-Tartelletes
Für dVegis gits Ladyfingers statt Tandoori-Chicken.
Hiä amäude, bitte:
https://doodle.com/poll/t7pqqhgbdv6x2wtz
I hoffe, das öich das passt.
Häbät eh schöne Abe und morn eh guete Start id Wuche,
ürsu
I hoffe, das öich das passt.
Häbät eh schöne Abe und morn eh guete Start id Wuche,
ürsu


Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen