Donnerstag, 4. Juli 2013

Trog Morn, Trog Mittwoch und nächsti Trög

Guete Tag

dr Summer chunt, entsprächend ou z'Menü vo nächster Wuche:


Apero:                Sommer-Samosas mit Minz Chutney
Vorspiis:              Zitrus-Salat mit gerösteten Pinienkernen an Soja-Limetten-Ahornsirup Dressing und Fischli
Houptspiis:          Kalte Glasnudeln mit Rindfleisch-Streifen
Dessert:              Do isch mer no gad nüd i Sinn cho - aber das chunt de sicher no... dir döft ou Inputs gäh :)

dä Trog fingt am Mittwuch, 10. Juli statt und hiä hättäter afe dr Doodle-Link:


morn (05.07.2013) gits ou eh Trog wo no Platz hätti... ded gits eh fetti Grillade :-) faus aso öpper dr Summerabe uf dr Terasse bi mir wott verbringe... mäudet nech doch no ah:


Vor mine Ferie gits no einisch eh dritte Trog u dä fingt am Mittwuch, 17. Juni statt. Haut scho wieder eh Mittwuch, aber i gange am Donschtig ufe Gurte und drum... sorry folks!

När wäre miner Ferie axeit und dr nächsti Trog gits am Donschtig, 15. Ougust. Aber bis denn wirdi nech sicher wieder mitemne Mail oder so belästige!

Ah... u faus drs no nid xeh heit... so macht me eh Trog :-)


i wünsche nech aune es guets Wucheänd und hoffe dr Summer chunt u bliibt iz es paar Wuche!!!

cheers

ürsu

 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen